Waarom focust Infinea zich op de bereikbaarheid binnen de uitvaartbranche?

Al sinds 1990 verzorgen wij de bereikbaarheid van onze klanten uit de uitvaartbranche. Wij hebben gemerkt dat veel callcenters of bereikbaarheidsdiensten heel algemeen zijn opgezet. Wanneer er echter telefoontjes opgenomen moeten worden in de uitvaartbranche, dient men hier heel voorzichtig mee om te gaan. Daarom vinden wij dat voor een branche als de uitvaartbranche een gespecialiseerd en professioneel callcenter een vereiste is. In deze blog hebben wij vier punten beschreven waarmee we ons onderscheiden:

Wij verstaan de taal

Bij Infinea hebben wij contact met iedereen in de branche. Van uitvaartondernemers tot begraafplaatsen, van ziekenhuizen tot nabestaanden. Wij vinden het belangrijk dat al onze mensen weten wat er bedoeld wordt wanneer iemand belt met een specifieke vraag. De branche leent zich bijvoorbeeld niet voor het stellen van een wedervraag om te achterhalen wat er nu eigenlijk wordt bedoeld. 

Uitvaart focus FB1.jpg

Personeel uit de branche

Onze professionals kennen de uitvaartbranche niet alleen goed, ze zijn er vaak zelf ook uit afkomstig. Hierdoor kennen zij de branche als geen ander. Wij krijgen dagelijks te maken met de dood en het verdriet dat hierbij komt kijken. Voor een algemeen callcenter medewerker kan dit nogal een heftige ervaring zijn, waardoor de service, onbewust, te wensen kan overlaten.

Wij kennen het belang van een telefoontje

Elk telefoontje dat bij ons binnenkomt is van essentieel belang. Niet alleen is het belangrijk de beller op de juiste toon te woord te staan, ook begrijpen wij dat het in sommige gevallen om veel geld gaat. Als begrafenisondernemer of begraafplaats kan het verschaffen van incorrecte of verlate informatie grote gevolgen hebben.

Empathie staat bij ons hoog op de prioriteitenlijst

Wij weten als geen ander wat verdriet, pijn en schok met een mens kan doen. Onze professionals zullen zich daarom ook nooit en te nimmer laten leiden door emoties. Ze zullen zich aanpassen en als geen ander aanvoelen wat de beller verwacht en nodig heeft!

Wij kunnen u helpen!

In moeilijke situaties kunnen wij u helpen deze moeilijke tijd door te komen. Door de bereikbaarheid van uw bedrijf uit handen te geven aan een professioneel team, kunt u zich volledig focussen op de zaken die op dit moment belangrijker zijn. Twijfel dus niet en neem contact met ons op! U kunt bellen naar 06 380 71 865 of mailen naar info@infinea.nl. Wij helpen u graag.

Melvin de Groot